dissabte, 11 de maig del 2013

Mapa ecològic de Sarrià

Fa gairebé un any que vaig iniciar la recerca d'arbres singulars entre la Seu d'Urgell i Puigcerdà amb l'objectiu  de fer un llibre.
La passió pel tema es manté i, fins i tot crec que creix, tant es així, que també estic localitzant arbres singulars a Sarrià, el meu barri natal. En Jordi Bigas em va convidar a una reunió de l'Ecocomissió de la casa Orlandai  per engegar un projecte interdisciplinar  i participatiu que consisteix en fer un mapa ecològic del barri: un mapa digital per capes, cada una de les quals correspon a un paràmetre o contingut ambiental com ara els recursos hídrics, energètics, punts de venda ecològica, arbres singulars, etc, etc.
El dia de la presentació del projecte es farà un itinerari,- obert a tots els veins-, per conèixer alguns dels  arbres singulars del nostre barri i confeccionar-ne la seva fitxa tècnica.
Del primer dia de recerca em quedo amb la visita a l'horta dels caputxins de Sarrià
Una petita bassa per regar 

Flors, horts, fruiters i el convent dels caputxins al fons

El caquier, l'arbre dels caquis

Un dels germans de 91 anys, fangant l'hort

Un racó del bosquet dels caputxins de Sarrià




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada